ח"כ משה גפני מתעקש על תקצוב קבוע למוסדות המוכש"ר

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ משה גפני מתעקש על תקצוב קבוע למוסדות המוכש"ר

    תקציב המוכש"ר: ח"כ משה גפני הבהיר בישיבת פורום ראשי הקואליציה כי חוסר פתרון נושא תקצוב המוכש"ר הרי הוא הפרה של ההסכם הקואליציוני "אנו לא צריכים להתחנן לתקציב כל שנה מחדש"

    ח"כ גפני, ושר הפנים דרעי וסגנו נהרי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקציב המוכש"ר. בישיבת ראשי הקואליציה שהתקיימה היום, הבהיר יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני כי יש אישור של אגף התקציבים להביא את התקציב למוסדות המוכש"ר והפטור אך בתנאי שלא ישנו את התבחינים.

    ח"כ גפני אמר כי "לא יאפשר את הפרת ההסכם הקואליציוני וכי הוא דורש לשנות את התבחינים ולפתור את הנושא הזה כפי שנקבע בהסכם הקואליציוני, ושלא נצטרך כל שנה להתחנן לתקציב מחדש".

    מוסדות המוכש"ר הינם המוסדות החרדיים המוגדרים כמוכרים שאינם רשמיים. בשנים האחרונות בעקבות שינויים בתקצוב ויחס פוגעני למוסדות החרדיים, מוסדות המוכש"ר והפטור סבלו מתקצוב נמוך ביחס לשאר מוסדות החינוך. כעת מנסה ח"כ גפני להביא לתיקון העוול ולתקצוב ראוי גם למוסדות החינוך החרדיים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בכתבה של גפני כתבתם את שם ה' באותיותיו אנא שנו כיתוב בבקשה

    2. 1

      אולי כדאי לגייס את החכי"ם הערבים לטובת העניין, המציאות היא כי הם הצליחו להסדיר את תקצוב מוסדות הנוצרים ערבים, בעוד ומוסדות המוכש"ר החרדים נשארו עם הפירורים, איך זה יכול להיות שדווקא החכים הערבים מהאופזיציה הצליחו? לא ברור, אבל זו העובדה.